David Archuleta - Crush

I hung up the phone tonight
今晚掛上電話後
Something happened for the first time Deep inside
有種前所未有的悸動在心底
it was a rush, what a rush
波濤洶湧
Cause the possibility
因為妳可能
That you would ever feel the same way About me
對我也有同樣的感覺
It's just too much, just too much
超乎我想像的結果

Why do I keep running from the truth
為何我不敢面對事實
All I ever think about is you
滿腦都是你的影子
You got me hypnotized, so mesmerized
妳讓我神魂顛倒 全心交付在你手中
And I just got to know
我只想知道…

Do you ever think
妳是否想過
When you're all alone
在你一個人的時候
All that we can be
我們未來會如何
Where this thing could go
 這段戀情會怎麼走
Am I crazy or falling in love
我是失去了理智 還是墜入了愛河
Is it real or just another crush
這只是一時的意亂情迷
Do you catch your breath
妳是否無法喘息
When I look at you
當我注視著妳
Are you holding back
妳是否不敢面對
Like the way I do
和我一樣卻步
Cause I'm trying, trying to walk away
雖然我試著轉身離去
But I know this crush ain't going away
但我知道這意亂情迷得心情 不會退去
*(This crush ain't going away)going away
不會退去

Has it ever crossed your mind
妳曾否想像過
When were hangin, spending time girl,
我倆攜手共度的時光 女孩
Are we just friends
我們之間只是單純友情
Is there more, is there more
還是不只是朋友
See it's a chance we've gotta take
這機會我們要把握
Cause I believe that we can make this into
因為我相信我們可以讓它萌芽
Something that will last, last forever, And Ever
讓他持續到永久

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    奇米 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()